وبلاگ علی بستان

دانش آموخته مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی

وبلاگ علی بستان

دانش آموخته مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی

چگونه در گوگل اول شدم؟

 عنوان فایل : چگونه در گوگل اول شدم؟

نویسنده : علی بستان
تعداد صفحات : 25
حجم فایل : 2.61MB
نوع فایل : PDF
 توضیحات : امروزه حضور در صفحه اول گوگل برای تمامی کسانی که صاحب وبلاگ یا وب‌سایت هستند تبدیل به یک دغدغه شده است، زیرا بر کسی پوشیده نیست که اکثر جستجوهای اینترنتی از طریق گوگل صورت می‌گیرد، و حدود 90 درصد از بازدیدکنندگان تنها صفحه اول گوگل را مشاهده می‌نمایند. پس قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل مساوی است با دیده نشدن. معمولاً در رابطه با ارتقای رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بحث سئو مطرح می‌شود اما در این کتاب حرفی از سئو زده نمی‌شود بلکه اینجانب از تجربیاتی صحبت کرده ام که برای ارتقای رتبه وبلاگم بکار برده ام و توانسته ام به نتایج بی نظیری دست پیدا کنم به گونه‌ای که اکثر مطالبی را که در وبلاگم نوشته ام نه تنها در صفحه اول گوگل که جز اولین نتایج صفحه اول می‌باشند. بنابراین به دوستان وبلاگ نویس توصیه می کنم اگر می‌خواهید وبلاگتان بهتر دیده شود این کتاب را مطالعه نمایید. 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد حسین ساغری یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 04:53 ب.ظ https://muhu.blogsky.com

البته این طرح در ذهن من بود اما نمیدانستم چگونه آن را پیاده کنم.
با دیدن وبلاگ شما طرح ذهنی من کاملتر شد و آن را پیاده کردم.

محمد حسین ساغری یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 04:48 ب.ظ https://muhu.blogsky.com

سلام
من با مطالب این فایل به جز قسمت فونت ریز موافقم.
اندازه فونتی که شما با آن کار می کنید در رایانه و تبلت خوب است، اما در موبایل ریز است و پیدا نیست، مخصوصا برای کسانی که چشمان ضعیفی دارند.
باتشکر
وبلاگ شما محیط زیبایی دارد و من کمی از آن ایده گرفتم
موفق باشید

دوست عزیز سلام.
من وبلاگ رو در موبایل هم باز کردم و به نظرم فونتش استاندارد بود. فونت درشت تر از این به نظرم زیبا نیست. البته این نظر شخصی منه و نظر شخصی شما هم قابل احترامه.

https://s16.picofile.com/file/8421347550/11.jpg

س یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:51 ب.ظ https://muhu.blogsky.com/

سلام
چگونه صفحه اول وبلاگتون را اینجوری کار کردیدکه یادداشت ها نیستند و از بین اون شش گزینه روی هر کدام بزنیم می آید؟ مثلا روی فایل ها.
دوم اینکه میخواستم بدونم چگونه در یادداشت پشت نوشتتون عکس کوچک میگذارید؟ منظورم مثلا اون فلش است که پشت دریافت فایل گذاشتید.
ممنون میشوم اگر توضیح دهید.

سلام.
لطفا آدرس ایمیل یا آیدی تلگرامتون رو بدید تا توضیحات رو براتون بفرستم.

مصطفی دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 06:24 ب.ظ http://itsaco.ir

با سلام
مرسی از انتشار تجربیاتتون
امیدوارم یاد بگیریم همیشه علم رو انتشار بدیم
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد