وبلاگ علی بستان

دانش آموخته مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی

وبلاگ علی بستان

دانش آموخته مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی

جزوه بازرگانی بین الملل

 عنوان : جزوه درسی بازرگانی بین الملل 

نوع فایل : PDF 

حجم : 366KB    

ویژگی های این فایل : 

بیان کلی فصل به صورت درخت حافظه 

خلاصه بخش های مهم و پرتکرار در آزمون های دانشگاه پیام نور  

و ارائه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور در انتهای هر بخش به همراه پاسخ سوالات

دانلود فصل اول

دانلود بخشی از فصل دوم

پیشنهاد ویژه :

مجموعه فایل های مدیریت اسلامی

توضیح یک مطلب : 

چرا این جزوه را تکمیل نمی نمایم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
شادن شنبه 31 تیر 1396 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام جناب بستان
ممنون از سایت خوبتون ..شما نمونه بارز از فردی هستید که به اندازه خودش و در حد و وسع خودش داره تلاش میکنه تاثیرگذار باشه به شما از این بابت تبریک میگم که تن به روزمرگی ندادید
و اینکه من نتونستم فایل رو دانلود کنم چندبار تلاش کردم اما دلنلود نشد ممنون میشم بررسی بفرمایید

سلام. من هم به نوبه خودم از شما سپاسگزارم. لینک دانلود بررسی گردید و مشکلی مشاهده نگردید. در صورتی که مشکلتان بر طرف نشد می توانید آدرس ایمیلتان را برایم بفرستید تا فایل را برایتان ارسال نمایم.

فائزه شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 08:36 ق.ظ

خیلی ممنون از جزوه خوبتون . ولی کاش فصل های بعدی رو هم میذاشتید.

هادی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 05:25 ب.ظ http://regpnus.blogfa.com

سلام داداش ایول اگه خواهشا بقیش رو هم بزار

حسین رضائی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 11:16 ق.ظ

جناب آقای دبستان
با سلام
ضمن تشکر از لطف و عنایت شما مبنی بر ارائه فصل اول کتاب بازرگانی بین الملل، در خواستی دارم
آیا فصول بعدی این کتاب را می توانم دسترسی داشته باشم
در صورت تایید، چطور؟؟؟؟
با سپاس فراوان

با سلام و احترام. متاسفانه در حال حاضرامکان ارائه فصول بعدی برایم فراهم نیست. همچنین ناگفته نماند که نام خانوادگی بنده بستان است.

فرزانه جمعه 26 دی 1393 ساعت 05:25 ب.ظ http://gravatar.com

کار مارااسان کردید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد