وبلاگ علی بستان

دانش آموخته مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی

وبلاگ علی بستان

دانش آموخته مقطع کارشناسی مدیریت بازرگانی

نحوه قفل کردن پاورپوینت

 


نوع فایل : پی دی اف

حجم : 1,044 KB

تعداد صفحات: 5

توضیحات : یکی از امکاناتی که در پاورپوینت وجود دارد قفل بسیار قوی این نرم افزار است اما ممکن است  این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا باید پاورپوینت را  قفل کرد؟ قفل پاورپوینت مانع ویرایش پاور شما توسط دیگران می شود و این خیلی بهتر از بیان جمله ای  تکراری است که کمتر کسی به آن عمل می کند.   

 

<<استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع است>>  

پس می توانید با قفل کردن پاور خود با خیال راحت مطالب خود را منتشر کنید و دیگران هم نتوانند آن را ویرایش کنند 


دریافت فایل

مطالب مرتبط :

کامل ترین کتاب آموزش پاورپوینت

پیشنهاد ویژه :

مجموعه فایل های مدیریت اسلامی


نظرات 23 + ارسال نظر
مهمان چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 06:43 ب.ظ

من پاور پوینتمو قفل کردم ولی الان میخوام قلشو بردارم باید چیکار کنم. لطفا سریعتر راهنماییم کنید

سلام. شما باید مسیری رو که رفتید دوباره برید و رمز رو حذف کنید.

ساناز دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام اقای بستان ممنون از مطالب ارزشمندتون
من مشکلم تو پرینت گرفتن جزوه استادمه، ایشون نزدیک 80 تا اسلاید هر جلسه دارن، که بصورت pdf به ما میدن اسلایداشونو... , و اگه بخوایم اونو پرینت بگیریم 80 صفحه خیلی زیاده واسه هر جلسه،میخواستم ازتون بپرسم ایا راهی هست که بشه pdf رو مثه پاورپوینت تو هر صفحه حداقل 4 تا اسلایدشو پرینت بگیریم؟؟؟؟
استاد حاضر نمیشن اسلایداشونو به صورت پاور به ما بدن، حتی اگه قفل شده باشه...
مرسی

سلام. فایل پی دی اف رو با نرم افزار Adobe Reader باز کنید. کلیدهای Ctrl+P را فشار دهید و طبق تصویر زیر عمل نمایید.
http://s1.picofile.com/file/8287082000/print.JPG

علی جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

عالی بود مرسی

س.ش دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام. من میخواهم یک پاور پوینت ایجاد کنم و مطالبی بگذارم. اما میخواهم مطالب خودم قفل شود و نتوان ویرایش کرد. ولی نفر دوم فقط بتواند مطالب خودش را به پاور اضافه کند. آیا راهی هست؟

سلام. این کار در ورد امکان پذیره ولی در پاورپوینت چنین امکانی وجود نداره یا اگه وجود داره من ازش اطلاعی ندارم.

محسن شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 01:39 ق.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید میخواستم ببینم میشه بر عکس عمل قفل کردن را اجرا کرد؟

سلام. منظورتون رو درست متوجه نشدم اگه امکان داره بیشتر دربارش توضیح بدید.

نیلو جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 08:27 ب.ظ

چیکار کنم که کسی نتونه پاورپوینت منو کپی کنه؟

سلام. همانطور که در فایل آموزشی ذکر کردم پاورپوینت خوتون رو قفل کنید تا مشکلتون برطرف بشه.

فتوگرافیک دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام من این کار رو انجام دادم اما اصلا دیگه باز نمیکنه.چیکاربکنم؟

سلام. احتمالا شما گزینه password to open رو رمز گذاری نموده اید در حالی که باید روی گزینه password to modify رمز بگذارید
بهتره نگاهی به تصویر زیر بیندازید.
http://s8.picofile.com/file/8281036918/1.JPG
و شاید هم منظورتان این است که هنگام باز کردن پاورپوینت پیغام زیر ظاهر می شود
http://s9.picofile.com/file/8281036934/2.JPG
که در این صورت همانگونه که مشخص نموده ام باید گزینه Read Only را انتخاب نمایید.

علی بستانی سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام اسم تو علی بستانه؟اسم من علی بستانی....

مه ناز جمعه 20 آذر 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

مرررررررررسی عالی بود آقای بستااااااان

یاسمن سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

خیلی ممنون واقعا خیلی بهم کمک کرد.ممنونم

نوری دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 03:05 ب.ظ

قربووووووووووونت . خیلی عااااااااااااااااااالی

مهدی اسداله زاده یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://asemon.tk

سلام واقعا ممنون کمکم کردید
موفق باشید

صدرا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

چرا دانلود کردم نیاورد

نظرتون خیلی مبهمه. کاش واضح تر توضیح می دادید.

kimia پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 06:33 ب.ظ

اقا من برای پاورپوینتم رمز گذاشتم.چطوری میشه حذفش کرد؟

برای حذف رمز باید همون مسیر رو دوباره برید و رمز رو حذف کنید.

رضا سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
ممنون خوبه اما من میخوام وقتی فایل پاور پوینت اجرا میشه هرجای صفحه کلید کردی به صفحه بعد نره و فقط با کلید هایی که من واسش تعریف کردم به اسلایدها و صفحات بعد حرکت کنه که مطمئناً باید مثل فلش برنامه قفل باشه روی آیکونهای تعریف شده نه با کلیک روی هرجای صفحه حرکت کنه ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام.
برای این کار به سربرگ Animations رفته و در سمت راست بخش Advance slide تیک گزینه on Mouse click رو بردارید تا مشکلتون رفع بشه.
بهتره نگاهی هم به تصویر زیر بندازید.
http://s3.picofile.com/file/8285612018/click.JPG

سارا چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

واقعا دیستتون درد نکنه

محمد دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 10:29 ب.ظ http://http:/www.jfan.blogfa.com

عالی بود ممنون از زحماتتون.

حسین خاکی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام دوست عزیز
مطلب بسیار کاربردی را از شما فرا گرفتم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
یاعلی

ممنون دوست عزیز. امیدوارم شما هم همیشه موفق و سربلند باشید

mehdi سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 01:44 ق.ظ

عالی بود
دمت گرم
خیلی بیستی

ممنون دوست عزیز

مهدی جان یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام دوباره
من از پاورپوینت 2003 استفاده می کنم.حالا چطور مشکلم را حل کنم؟ممنـــــــــــــون

به دلیل اینکه آفیس 2003 رو در اختیار ندارم نمی تونم درموردش توضیح بدم. متاسفم که نمی تونم مشکلتون رو حل کنم

مهدی جان شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام متوجه نشدم دکمه ی office کدام یکیه؟بقیه مراحل رو مشکلی ندارم غیر از این یکی
لطفا راهنمایی کنید.

منظور از دکمه Office همان منوی گوشه بالا،سمت چپ است که در تصویر جزوه آموزشی کاملا واضح است البته این آموزش بر اساس آفیس 2007 است و شاید شما از نسخه دیگری استفاده می کنید چون در نسخه 2007 دکمه آفیس کاملا واضح در بالا قرار دارد.
می تونید عکس دکمه آفیس رو در لینک زیر مشاهده کنید
http://s7.picofile.com/file/8285612034/power.JPG

امیر گوگولی شنبه 16 آذر 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

دست شما در نکنه

امیرحسین ایمانی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://amirimani.blogfa.com

ممنون خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد